duminică, 3 ianuarie 2010

De ce eu!?

Seara de revelion...sigur că da..o seară specială. Bineînteles, program special la TV...şi nu, nu mă refer la unicitatea şi originalitatea programelor..ci la faptul că se difuzează pentru oameni speciali, cu mici dizabilităţi psihice, pe ici pe colo!

Cuuuummm????? Aţi pierdut emisiunile de revelion? Poftim tati recenzie!

PROtv.Denisa ne încântă cu o melodie superbă
Antena 1. Guţă se aleargă cu Adrian Minune, de Vito, copilul Minune prin platou. Unul e Romeo, celălalt Julieta. Aici da disonanţă între cultură şi prostie...
Kanal D. Acelaşi Adrian ( că nu degeaba i se zice Minune) . Dar nu asta este important. Important este că distinsul nostru cântăreţ cânta ceva de genul “nu îţi trebuie cunoştinţe dacă ai permis de fiţe”. Si jos, deci joooooooos, scria mare titlul “ naşu’ minune şi finu’ salam işi petrec revelionul la Kanald”
Si cum nu mi se întosese deja stomacul pe dos de la aceste specimene, pe PRIMATV găsesc o emisiune în care se face “mişto” de cine? Tot de domnii precizaţi mai sus!!!!!

Da..ştiu...cine mă pune să ma uit? Am făcut-o din ambiţie şi mi-am folosit memoria fotografică tocmai pentru a scrie aici.

Revenind la întrebarea mea....de ce eu?? De ce, dintre cele 194 de ţări independente, a trebui să mă nasc tocmai aici? Ce am făcut eu să merit asta?

9 comentarii:

Hudini Silviu spunea...

bine zis si bine punctat...ce cacat ne baga astia pe gat toti maneslistii si toti incultii ? astia ne reprezinta ca tzara ? hmm de aia avem imaginea pe care o avem afara..cred ca multi dintre noi avem aceeasi intrebare ...de ce eu?? a facut mama prostia sa ma nasca in romania :D

Bogdan spunea...

In romania, incultura este la ea acasa din pacate:|

Nu e mai misto de mine ca nu ma uit la tv, sa inghit toate cacaturile astea? Si folosesc internetul pentru a imi satisface pofta de filme, muzica, divertisment, toate alese dupa gustul meu?

Si ca sa iti raspund la intrebare....habar nu am ce sa iti raspund. Poate pentru ca sunt unele lucruri in viata pe care orice ai face nu ai cum sa le controlezi.

dreeandreea spunea...

da pai..nici eu nu ma omor cu tv-ul. Internetul e mult mai folositor, poti fi selectiv.

Marius Ola spunea...

Fiind o ţară manelizată, ce alceva decât vivaldi vijelie mai poţi urmării la televizor? ... E retorică:)

George Colang spunea...

nu esti legata de pamant. cele 200 de tari te asteapta. de ce nu faci asta? cred ca asta e intrebarea corecta. in general, noua ne place sa vedem doar beneficiile unui lucru, dar uitam ca exista si costuri, pe care nu ni le asumam. ne nastem aici, plecam de aici. omul este dinamic si nu static:)

dreeandreea spunea...

pentru ca am o facultate de terminat...d'aia...si pentru ca sunt legata emotional :P Asta nu, nefiind adevarata intrebare...de ce sa ne complacem!?

Cristina spunea...

nu ne-am nascut in locul potrivit:-?? si in fiecare an e aceeasi poveste cu aceleasi persoanje. din ce am citit eu, cred ca ma pot considera norocoasa ca nu am avut nicio tangenta cu tv-ul in seara de revelion:D

dreeandreea spunea...

daaaaaa..norocoaso :))

KDD spunea...

andreea suntem alaturi de tine, noi concetatenii tai :)). deci marea ta intrebarea ar trebui sa sune cam asa... DE CE NOI ?